Saturday, September 15, 2007

su su nway's words

မစုစုေႏြး၏ စစ္အစုိးရေပၚ ေဝဖန္သုံးသပ္ခ်က္
ဒီဗြီဘီ ၊ ၁၅ ၊ စက္တင္ဘာ ၊ ၂ဝဝ၇

လြန္ခဲ့တဲ့ ရက္ပုိင္းအတြင္း ေနာက္ဆုံး အဆက္အသြယ္ ရရွိစဥ္ အဖြဲ႔ခ်ဳပ္ဝင္လဲျဖစ္၊ လူ႔အခြင့္အေရး လႈပ္ရွားသူလဲ ျဖစ္တဲ့ မစုစုေႏြးက အခုလို ေျပာဆုိသြားတာျဖစ္ပါတယ္။

“သူတုိ႔ဖက္က ဘယ္လုိပဲ က်မတုိ႔ကုိ ဖိအားေပး အၾကပ္ကုိင္ၿပီးေတာ့ေပါ့ေနာ္ က်မတုိ႔ကုိ ဘယ္လုိပဲ ပိတ္ပင္ တားျမစ္ တားျမစ္၊ က်မတုိ႔ကေတာ့ က်မတုိ႔ လုိခ်င္တဲ့ ဒီမုိကေရစီနဲ႔ လူ႔အခြင့္အေရးအတြက္ကုိ က်မတုိ႔ တုိင္းျပည္မွာ ခံစားေနရတဲ့ အေထြေထြ အၾကပ္အတည္းေတြကုိ က်မတုိ႔က ျပည္သူ လူေတြဖက္က ေနရပ္တည္ၿပီးေတာ့ ဖုန္းေတြ ပိတ္ထားေပမဲ့ က်မတုိ႔ရဲ႔ လုပ္အားေတြ၊ က်မတုိ႔ရဲ႔ ဇြဲေတြ၊ က်မတုိ႔ရဲ႔ ယုံၾကည္ခ်က္ေတြ က်မတို႔ တျပားသားမွ ေလွ်ာ့သြားမွာ မဟုတ္ဘူး။

က်မတုိ႔ အဖမ္းမခံရရင္လဲ က်မတို႔ ရတဲ့ နည္းနဲ႔ က်မတုိ႔ တုိင္းျပည္ရဲ႔ ရင္ဆုိင္ ႀကံဳေတြ႔ေနရတဲ့ အေထြေထြ အၾကပ္အတည္းေတြကုိ က်မတုိ႔ ျပည္သူလူထုေတြ ဖက္ကေန ရပ္တည္ၿပီးေတာ့ က်မတုိ႔ ဒီမိုကေရစီ လုပ္ေဖာ္ ကုိင္ဖက္ေတြ အားလုံးဟာ ေျဖရွင္းသြားမယ္ ဆုိတာမ်ဳိး ဒီ နအဖ အစုိးရကုိ က်မတုိ႔ သိေစခ်င္တယ္။

စစ္အာဏာရွင္ေတြကုိ က်မ ေျပာခ်င္တာကေတာ့ ဖမ္းဆီးခံထားရတဲ့ က်မတုိ႔ရဲ႔ ဒီ ေက်ာင္းသား ေခါင္းေဆာင္ေတြ ျပည္သူလူထုေတြက ေထာက္ခံ အားေပးတဲ့ ဒီ ေခါင္းေဆာင္ေတြရယ္၊ လူ႔အခြင့္အေရး ဒီမုိကေရစီေရး လႈပ္ရွားမႈေတြ၊ (၈) ေလးလုံး အေရးေတာ္ပုံေတြမွာေပါ့ သမုိင္းတြင္ခဲ့သူေတြလဲ ျဖစ္တယ္ေလ။

ဒီလုိ ေခါင္းေဆာင္ေတြ ဒီလုိ အဖြဲ႔ခ်ဳပ္ အဖြဲ႔ဝင္ေတြကုိ ျပည္သူက ခ်စ္ခင္ ေလးစား တန္ဖိုးထားတဲ့ေပါ့ေနာ္။ ပုဂၢိဳလ္ေတြကုိ ဖမ္းဆီး ႏွိပ္စက္ၿပီး၊ အသက္အႏၱရာယ္ ဆုံးရႈံးရေတာ့မဲ့ အေျခအေနထိ လူမဆန္စြာ ျပဳမူေနတာဟာေပါ့ နအဖဆုိတာ ဘာဆုိတာလဲလုိ႔ လူသိရွင္ၾကား ေျပာဆုိလုိက္တာ ျဖစ္တယ္လုိ႔ က်မေျပာခ်င္တယ္ရွင့္။”

မစုစုေႏြးရဲ႔ ေျပာဆုိခ်က္ ျဖစ္ပါတယ္။

No comments: